Translate

Translate

maanantai 15. joulukuuta 2014

Puoliväli kohti uutta elämää.

Niin siis tätä ihanaa elämänmuutosta . Nyt on jäänyt kyllä kaikki liiallinen riehuminen pois. Ja ruokavaliota pitäis yrittää tarkkailla , tai niinhän ne kaikki väittää.

Vauva tulee (: 2viikon päästä on rakenneultra ni näkee että pikkusella on varmasti kaikki hyvin.

Kyl on sen mukainen olokin että jokuhan siellä sisällä on. Vielä ei pahemmin oo mitään liikkeitä tuntunu ni haluun äkkii sinne ultraaan. Nyt on just sellain hirvee pesänrakennusvietti ja shoppailufiilis , oon muutaman kerran käyny vaan kattelemassa kaikkia pieniä vaatteit. VOI EI NIIN IHANIA (: Mutta joulun jälkeen kyllä alennusmyynteihin. En pysty enään olla ostamatta ja ihailematta.

Onneks mulla on mies mukana  joka on kyllä kans ihan luultavasti yhtä peloissaan kun minä.
Mutta niikun sanotaan odottavan aika on pitkä. Koska 20 viikkoo vielä jäljellä.

Nimiä en oo vielä pahemmin miettinyt.  Mutta kaikkee muuta kyllä. Oon lukenut ja tutkinut kaikenlaista raskauteen liittyen ja miten tästä eteenpäin.

Oltiin tossa kuuntelemassa sydän ääniä ja ne oli kyllä nii hauskoja ;D että rupes iha itteenikin naurattaa ;D Viime vaaka kerran jälkeen olin vaan laihtunut ;D vaikka en kyllä oo paljoo edes liikkunut , tai nyt varsinkin kun on ollut pimeetä oon laiskotellut , mutta taidan kyllä pinkoa kohta jo kovaa tonne lenkkipolulle.


Tollain pallomaha nytte




Haluisin niin mennä laskettelee ja ratsastaa , mutta kumpikin on riskialtista urheilua. Mutta kyllä tää on vaan ihanaa kaikkineen kiukkukohtauksineen ja mahakipuineen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti